Aleyunll Aynen öyle 😃😃 siz şuan herşeyi denemek istiyorsunuz çok iyi anlıyorum sizi herkes bi fikirde veriyor çocuk sizin içinizden nasıl geliyorsa öyle yapmaya devam edin, büyüdükçe herşeyden daha çok yiyecek şuanki yediği şeyleri de az diye üzülmeyin