Sadeturkkahvesi 16 aylık. Araba sevmez mi erkek çocuğu ya, asla oynamaz. Bul tak aldım, 2-3 tane atıp kaçıyor. Topla ben de oynarsam oynar , atıyorum ikimiz yakalıyoruz falan. Lego puzzle hiç sevmiyor 😂 yani genel olarak hiç bir oyuncakla oynamaz.
Ama hani ilk adım arabası var ya küçük bir şey üstüne biniyorlar. Yeni yeni 1 aydır onunla oynamaya başladı, kendi kendine binip sürüyor biraz oyalanıyor onunla