huzurlugun Güzel anneler bebeğime artık ek gıdaya başlayacağım bal kabağını uzun süre nasıl sağlayabilirim dolapta mesela 1 2 hafta sonra tekrar vermek için bozulmadan nasıl uzun süre durur?
Aslan2103 huzurlugun ben pazarsan boyle tabakta aliyorum dilimlenmis direk derin dondurucuya atiyorum. Yapcagim zaman 2 saat onceden cikartip yapiyorum
KaynanaYiyen huzurlugun Ben dondurucuya koyuyorum. Çıkardığım gibi suya koyup haşlıyorum. İçine muz koyuyorum ezip kızıma veriyorum. 7 Aylıktan beri yaptım hala yapıyorum ve çok seviyor.
Aslan2103 huzurlugun ayni bi degisiklik olmuyo ben genelde haslayip blendirdan geciriyorum sonra sehriye ekliyip corba gibi veriyorum cok seviyor
huzurlugun Aslan2103 teşekkürler ben buzlukta hiç saklamadim da bilemedim çıkartınca nasil olur o yüzden sorayım dedim