rodisko Kızlar bebeğimin önceden fazla gazı olmazdı bu ay aşırı bir ıkınma halinde ama gazını çıkartmıyor önceden çıkartır duyardım sürekli şuanda bu ay duymamaya az çıkarmaya başladı gece uykusundan çığırarak uyanıyor yarım saatte bir sürekli uyanıyor ağlıyor salyası aşırı akıyor üstü ıpıslak oluyor ve elleri sürekli ağzında parmaklarını ağzından çekmiyor önceden güzel süt içerdi (sağıp biberonla veriyorum) şuan aşırı azalma düzensizlik de var diş mi çıkarıyor çıkartıyorsa bu kadar erken çıkartırmı? Yada atak haftsımı bu nedir ya çıldırıcam
damlabahar rodisko ay aynı bizimkide bizde 3,5 aylığız devamlı bir huysuzluk sızlanma mama almıyor uykuları 15 dk sürüyor salyası dediğiniz gibi ağzında hiç durmuyor reflüde var günde 10 kere üst baş değiştiriyoruz yoruldum gerçekten
rodinsmomm rodisko benim oglum da 3 bucuk aylik tam olarak ayni belirtiler var, dis de olabilir 4. Ay atagi da olabilir ben de ikisinden supheleniyorum, bu arada oglunuzun ismi ne, ben surekli ogluma rodisko diyorum😂😂
mervet10 rodisko aynı şeyleri yaşıyorum bende sağıp veriyorm 120 içen çocuk 90-100 içiyor o da zorla sizin ki kac içiyor
vehb10 rodisko aynı şeyleri bizde yaşıyoruz 3 ay 22 günlük atak haftasındandır diye düşünüyorum, ek olarak kucaktan oynayacağı yere bıraktığım an çığlıklar kopuyor 😂
keremaybars Benim minik tospam da tam 3 bucuk aylik ve aynı seyler bizde de var memeyle savaşıyor emmek istemiyor ağlıyor aç oluyor ağlıyor geceleri uyumuyor ağzında salyaları çoğaldı sürekli huzursuz sürekli kucak istiyor gezdirmek istiyor durunca ağlıyor bide anlam veremediğim kafası çok aşırı sıcak oluyor ateşi yok
rodisko keremaybars aynı durum birde eklemeyi unutmuşum sürekli kucakta pencere kenarında oda oda gezdirmemi istiyor
pelineymenmericyakar keremaybars aynı biz gercekten kafasi cok sicak terliyir emmiyor mama istiyor sütümde geliyor
iyiki rodisko keremaybars zlf damlabahar tüm bunların üzerine bebeğim çoklu besin alerjisi annele ben aç geziyorum normal mama veremiyoruz biberon ve meme reddi yenidoğan halinden daha zayıf şuan sizin bebekler kaç kilo ben neler yapmalıyım yardicmi olur musunuz uyku vs zaten yok ama şuan delirecem
kullanici11 Bizim ki de 3 ay 8 günlük aynı şeyler var gerçekten gece gündüz sürekli mızmız ağlıyor çok yorucu
damlabahar zlf ellerimden güç alarak 45 derece kaldırabiliyor kendini , biberonunu kendi tutuyor en önemlisi 😂 canı isterse dönüyor istemezse dönmüyor bu şekilde şimdilik
entige 4 ay 5 günlük aynı durumlar 3 aydan başladı bizde eller agizda salyalar akıyo memeyide mamayıda almyo bağryo sürekli uyurken ya uykuya dalarken azda olsa besliyorum 1 haftadr uykuya direniyo ağlayarak uyuyo çok zor sinrlerim bozldu dayanamyo insan bide yalnz olnca ekstra zor
keremaybars zlf sürekli ellerini yemeye çalışıyor biraz gülücük bir kaç ses denemesi bolca ağlama huysuzluk var bide sürekli yüzümü kemirmeye çalışıyor
mzzz keremaybars benimkide yüzümü omzunu kemirmeye çalışıyor açlıktan mi acaba 2 aydır meme reddiyle uğraşıyorum yarım yamalak ne emzirdiğim belli değil😪
keremaybars rodisko bu 4 ay atagi dördüncü ayı yasarken mı oluyor yoksa bitince mi acaba biliyor musunuz