Merhaba annişler..
Biz 34+5 de doğduk. 10 gün kadar solunum sıkıntısından dolayı küvezde yattık. 2 haftadır evimizdeyiz.. Sadece anne sütüyle besleniyor şuan. Uykuları düzenli gidiyordu gazını da rahat çıkartıyordu fakat iki üç gündür uykuların da mırıldanıyor ağlamaya başlıyor sürekli aranıyor gibi.. Emzirme danışmanıyla dün görüştüm sütün yetiyor kilosu iyi gidiyor gaz sıkıntısındandır diyor.. Gazını çıkartınca da rahat uyuyamıyor ama.. şuan 24 günlük ne yapsam bilemedim. Normalmidir değilmidir.. Daha dün bütün kan değerlerimize bakıldı herhangi bir anormallik yok. Huzursuz gibi. Varmı bu durumu yaşayan birileri?🥺🤦🏼♀️