Merhabalar benim kızım 11 aylık bu hafta ateşlendi şimdi daha iyi çok şükür ama hala yemek yemek istemiyor :( bu durum beni psikolojik olarak çok etkiliyor sanki açmış gibi geliyor.
Bu arada emziriyorum, yemek yemeğe nasıl alıştıra bilirim yardımcı olursanız çok mutlu olurum.