Benim bebeğimde 1 hafta arayla 2 kere 1 gün yattı. Allah beterinden saklasın tek yoğun bakım yatış sebebi bu olsun ama sizi çok iyi anlıyorum o iki gece nasıl ağlayıp üzüldüğümü bir ben bir Allah bilir.
Bizde özel hastanede yatış yaptık istersek oda açarak benimde tedavi süresince bebekle kalabileceğimi söylemişlerdi. normalde yenidoğan yoğunbakımı ücretsiz devlet karşılıyor,fakat oda açtırdığımızda çok yüklü bir ödeme yapmamız gerekiyordu.
Ben herşeyi göze almıştım aslında parasını verecektim ama sağolsun yenidoğan hemşireleri buna hiç gerek olmadığını söyleyerek beni çok rahatlatmıştı. Ankara Lösante Hastanesi yenidoğan yoğunbakım hemşireleri💜