Kızım 8. Aya giricek 3 aydır neredeyse aynı göz ovuşturuyor sürekli uykusundan da uyanıp ovuşturuyor bunun yüzünden uykusu bölünüyor. Gecici mi bu yoksa ne. Uykusu var ama ellerini tutuyorum ya da battaniyeye sıkıştırıyorum anca uyuyor. Şimdi de gözleri kapalı gözüne vuruyor