Merhaba arkadaşlar,
Bebeğim haftaya 4 aylık olacak. Pembemavi’de doğum yaptım ve çocuk doktoruna da orada devam ettim ama hiç memnun değilim doktorumuzdan. Aslında Bursa’nın en iyi doktorlarından Gönen Bey orada ama çok kalabalık ve çok sıra bekleniyor bu yüzden istemiyorum. Diğer hastanelerdeki doktorları da bilmiyorum. Bu yüzden çocuk doktoru önerilerinize açığım. Özellikle hastane doktoru olursa sevinirim çünkü özel sağlık sigortamız var ve tahlil vb durumlarda da hastane daha iyi oluyor.