Kızlar merhaba
Kızım 2 gündür evolvia rp1 alerji maması içiyor sadece. İçmeden önce Poposunda sadece kızarıklık vardı, mama içince küçük sivilcelenme gibi noktalar oluştu. Sizce mama alerji yapmış olabilir mi? İçinde soya, mısır unu,balık yağı varmış. Bunlara alerjimiz yok diye biliyordum ben. Sadece süt ve yumurtaya vardı. Yüzünde de kızarıklıklar artmaya başladı. Sizce içirmesem mi ?