Sarikuzumalp Kol kırığı süreci yaşayan var mı? Ne kadar sürede iyileşti? İyileştikten sonra eski haline ne kadar sürede döndünüz? Oğlumun kolu dirsekten kırıldı 4.5 yaşında hızlı iyileşmesi için tavsiyeleriniz var mı?
Yuzuklerin_efendisi0 Sarikuzumalp Çok geçmiş olsun yeğenimin kırılmıştı dirsekten, çok zorlandı yavrum. Bol bol et ve kemik suyu içir.
ikibebelikanne Sarikuzumalp Benim oğlumun kolu kırıldı. 2 yaşındaydı o zaman. Yanlış hatırlamıyorsam 40 gün kadar alçıda kaldı. Sizin yapabileceğiniz birşey yok zaten kırığı alçıya alıyorlar. Ekstra mudahele etmeyin Allah korusun yanlış kaynamasina sebep olursunuz
Mikoiledikonunannesi Sarikuzumalp bizimde kırıldı çok zor surec hgecirdik Allah şifa versin inşallah 16 aylikti
yusramomy Sarikuzumalp gecmıs olsun. Kızımın kolu kırıldı dirsekten yaklasık 2 ay once. 25 gun alcıda kaldı. Alcıyı ılk cıkardıklarında acıyor dedi bi kac saat sonra kullanmaya basladı tamamen. Suan hicbir skıntı yok
clem_emtine 4-5 haftada iyileşti benim bileğim kırılmıştı. alçı çıktıktan sonra 1-2 gün ağrııs oldu hemen toparlamadı ama sonra sorun olmadı geçti 4-5 aya da TAM eski gücünde olur
Sarikuzumalp clem_emtine geçmiş olsun. Oğlumun kırıldı benim değil de dirsekten. Şuan eskisi gibi hareket ettirebiliyormusunuz yoksa bir aksanlık kalıyor mu?
Sarikuzumalp Yuzuklerin_efendisi0 Öyle yapacağım hastaneden çıktıktan sonra. Size de geçmiş olsun ne kadar sürede iyileşti acaba 🥺 şuan eskisi gibi mi? Kaç gün kaldı hastanede?
Yuzuklerin_efendisi0 Sarikuzumalp yataktan düştü sağ dirsek resmen parçalandı. Uzun süre toparlanamadı. Eklem yeri olduğu için zor iyileşti. Ameliyat da oldu. Dikiş izleri halen var. Uzun süre bükemedi dirseğini. Tamamen iyileşme süreci 1 yılı buldu maalesef. Allah sizinde yardımcınız olsun inşallah 🙏
Sarikuzumalp ikibebelikanne yok extra bir şey yapmıyoruz da sürekli yatış halindemiydi acaba yoksa ayaktamıydı?
ikibebelikanne Sarikuzumalp yoo hep gezdi oynadı hiç bir sorun yaşamadık tam alçıydı zaten kayma etme riski de yoktu. Hep boynuna asılıydı sadece
Sarikuzumalp yusramomy inşallah bizim de öyle kısa olur 🥺 bizim kırığa doktor çok kötü dedi kemiği dışına çıkmıştı yavrumun 😔 siz hastane de kaldınız mı hemen çıkardılar mı? Biz şuan antibiyotik tedavisi görüyoruz iyi gelmezse ameliyat dediler çok korkuyorum inşallah iyi gelir 😔
yusramomy Sarikuzumalp yok kalmadık alcıya aldılar cıktık. Bi kac milim daha kırılsaymıs ameliyat olcaktı kızım ama cok ayrılmadıgı ıcın alcıya aldılar. Dirseği şişmişti kocaman
Sarikuzumalp Yuzuklerin_efendisi0 Merhaba yorumunuza tekrar baktım da ameliyat olduğunu yazmışsınız. Postu açtığımda ameliyat olmamıştı oğlum sonrasında oldu. Ameliyat olalı 2 ay olacak. Kolunu bükme egzersizleri verdi doktor. İlk etapta yapamadık korktuk sonra sonra iyice bükmeye başladık kendisi de büküyor ama tam kapanmıyor. Siz de egzersiz yapmışmıydınız acaba? Ve şimdi kolunu tamamen bükebiliyor mu yoksa tam kapanma artık olmuyor mu eskisi gibi? Mesela yemeğini yerken falan zorlanıyor mu kaşığı çatalı ağzına götürürken? Bizim şuan biraz zor oluyor onlar acaba hep böyle mi kalacak diye endişeleniyorum biraz
Yuzuklerin_efendisi0 Sarikuzumalp Malesef ilk hali gibi değil ama gözle görmekte çok zor. Biz anlayamıyoruz büküldüğünü. Yeğenim daha iyi anlıyor. Uzun yıllar korkudan bükemedi.