Suheyla2 Kızlar 7aylık bebeğim sürekli kollarını sallayarak el çırpıyor ağzına bişey verirken falan iştahlı bir bebek yeme reddi değil meme emerkende aynı hareketi yapıyor başına gelen varmı
beyzzsenturkk_ Suheyla2 heyecanlanıyordur annesi her seyi otizme bağlamayın strese girmeyin hem otizm tek bir sebeple ortaya cıkmaz🫶🏻
Celik02 Suheyla2 Canım benim oğlum uyurken bile el çırpar alkış yapar 😅 Yeni keşfettikleri hareketleri sürekli tekrar etmek isterler.Boşuna evham yapma hatta sevin bebişin yeni hareketler öğreniyor.😊
sheesyelllow Suheyla2 o çırpma her bebekte oluyor benim oğlumda elleri ayaklarını cirpiyorsu sevinince heyecanlaninca 🥰
Suheyla2 beyzzsenturkk_ bizüm gebeliktede trisomi değerlerümiz falan çok yüksekti acaba mıki diye ondan kafam karıştı
Suheyla2 KaynanaYiyen kız bak adını sevmedim haaaa benim kaynanamdan uzak dur 😂 fikrin için teşekkür ederim aslında açıkçası buraya yazma amacım tamda bu galiba içimi ferahkatmak 3. Tecrübeliyim derken iyice evhamlı bişi oldum çıktım galiba
Suheyla2 Celik02 yok kuzum el çırpma derken öyle alkış gibi diil tek kolunu sürekli sallıyor sabit sol kolu hep ö yüzden merak ettim
Suheyla2 Celik02 ama beni bir nebze olsun ferahlattığın için teşekkür ederim. Diğerleri kocaman olunca inan unuttum bebekler neler yapıyordu🙊
Deryaderya3 Suheyla2 1 yas 1 aylık hala devam edıyorr ozellıkle diş döneminde dokven falan verırken yapıyor sevmedıgı seylerde falan istemediğin bellı edıyor annesı korkma cok erken otuz ıcın
sedzeynep Son durumunuz nedir hala devam ediyor mu benim kızım da 7 aylık ve elini ve ayaklarını çok çırpıyor heyacanlanlandığı zaman oluyor gibi geliyordu ama normal durumlarda da yapıyor çok endişeleniyorum
-Gizemli Allahın izniyle birşey yoktur annesi bazı bebekler değişik haraketler yapabilir her çocuk kendine özeldir