Kızlar bizim oğlan deli gibi ellerini keşfetmeye çalışıyor sürekli yalıyor, agu bugu diyor birkaç haftadır. Uyurken biraz zorlanıyor dalma konusunda. Beslenme konusunda da meme reddini aşamadığımız için sağım yaparak besliyorum. Acıkınca ağlamıyor birkaç gündür onu ferkettim ya da ağlatmadan mı besliyorum bilmiyorum 😀 Sizde durumlar nasıl? Oyun aktivite konusunda da fikirlerimizi paylaşalım 🥰