hanımlar iyi hoş kilo verdik göbekleri az da olsa erittik ama aynaya bakınca bi uyumsuzluk görmüyor musunuz sizde? yani o eski kıvrımlık beklenemez tabi ki ama bu sekilde de damacana gibiyiz insan giydiği kıyafetlerde bi kıvrım bişey bekliyor sizin yok mu böyle düşünceleriniz😂
yandan düz olsak da önden fazla kalın değil miyiz nasıl kıvrımlaşacağız nasıl ince belli olacağız biz 1 sene geçti doğum yapalı vücudumda ki tek kıvrım şişen gözlerim 😂 şu belimize bişeyler yapalım ya🙈