GokcelifMom ay korktum şuan hemen randevu bakicam çok geçmiş olsunn 😔 bizim ki de aynı şekilde gündüzleri sıkıntı yok keyfi yerinde güleriz konuşurum onla dinler beni ses çıkarır hani bakınca keyifli bi bebek. Şuan emziriyorum içim gidiyor bi de atak haftasında sanırım bi anda katıla katıla ağlıyor memede olsun istiyo hep. Yattığım yerden emziriyorum mecbur kucaktan beşiğe bırakınca hemen uyanıyor. Yani göğsünü, sırtını dinlediler ciğerine inen bisey yok ama takipte olalım demişti aile hekimi ama randevu alıp hastaneye götüreyim zaten hemen randevu vermezler. Oof of allahim bütün bebekler sağlıklı olsun böyle durumlarda annelik daha çok 😭