dolcegurbanne çok var ama bana en saçma gelen şuydu; ben emzirirken kola falan içmediğim için bebeğim çok gaz sancısı çekmiş çünkü öğrenememiş benim yüzümden gaz çıkarmayı 😝
merve171214 dolcegurbanne emzirirken sakın bir şey yeme içme bebek boğulur demişlerdi 😂 acı yersem sütüm acı olurmuş aklıma bunlar geldi Allahtan ikinci doğumumda kimse konuşmadı 😂
bizdejantikizlardik dolcegurbanne Ay daha neler yahuu 🙄 Bana da eşimin bir yaşlı teyze akrabası aynaya baktırma şaşı olur dedi ben şok 😂
nehirsude0 dolcegurbanne bebeğim daha hastaneden eve geldi göbek bagı düsmedi aa yıkamalisin çıktığiyla duruyor dediler ustune bide tuzla yıkayalım teri kokarmis yikamadimda noldu mis gibi Dalin kokuyo neymiş su icirmeliymisim hava çok sıcakmis benim sütüm yeter dedim şekerli su verecekmisim he başka dedim 🥰dediler ama dedikleriyle kaldılar tabi yaptırır miyım asla
Zumra_Fatma dolcegurbanne tamam sakin ol aklimiza birden gelmiyo kaynanam geberesice bana demisti ki bisey aserirsen ye emzirme donemindeyken yoksa sutun eksir ahhaha yalaan yalan yalannn
queen_bee Ben yeni doğum yaptığımda göğsümün ucu pek yoktu, eşimin halası da müthiş bir fikir verdi, eltimin kızı göğsümün ucunu biraz emsin ortaya çıkarmış. Eltimin kızıda 15 yaşında😃😃😃
Prensesannesii44 queen_bee ay bunu hastanede bı kadın kayınvalideme dedi oğluna soyle emsin diye kayınvalidem kovdu kadını 😂
kahrolsunDunya bende oglumu dogdugunda iki hafta yikamadim diye alerjisi ondan olmus cildinde o yuzden surekli alerjik egzama sebebi dokuntuler kizariklik varmis