Merhaba anneler :) biraz uzun olcak şimdiden kusura bakmayın.
1 buçuk aylık bebeğim var ilk başlarda mama veriyordum hastanede yatıyorken. Sonra çıkış yaptıktan sonra hemşire mamayı bırak dedi peki dedim kilo aldi mama vermeyince. Sonra gaz sorunlarimiz başladı emme huyumuz değişti. Sürekli memede olmak istedi. Hiç inmek istemedi. Bu haftada 5-10 dk emiyo uyuyakaliyo yarım saat 1 saat sonra tekrar agliyo bazen daha uzun emip 1 saat sonra agliyo meme istiyo anlamadım sutum mj yetmiyor ama meme ucunu sıkınca gayet süt geliyor. Şuan iki göğsümun ucu da yara ben yine de emziriyorum bazen göğsüm dinlensin diye biberonla veriyorum ama hemşire sakin biberon kullanma kaşıkla ver dedi fakat kaşıkla beceremiyo hepsini cikartiyo dışarıya şırınga ile verdim ama onunla da nereye kadar. Biberon verdiğin için memeni ısırıp yara yapmış dedi. O kadar karışık ki kafam sizler olsaydınız ne yapardınız? 17 günde 400 gram almis çok az almış dedi mama baslayabiliriz dedi 2. Ay kontrol sonucuna göre. Yani sütum mu yaramıyor anlamadım ki bu ara sağlıksız beslendim sütü yaglandircak şeyler yemedim belki ondam olmuştur ama 10 dk emip sık emse de kilo alır mı? Bir de emmeye başlayınca ses geliyor yutkunma vb ama belli bı yerden sonra gelmiyor ememiyor demek mi bu? Şimdiden teşekkür ederim :)