Bebek234 Bizimde alerji durumumuz bitti ama hastalandığında veya diş döneminde doktorumuz zaditen damla öneriyor. Çünkü gıda alerjisi olarak düşünmeyin, bi toza,kokuya veya havanın günlük değişiminden bile etkileniyor bebişler malesef.1 hafta kullanıp bırakmak iyi geliyor özellikle gün içinde 4 5 defadan fazla hapşırdıysa mutlaka gece verip uyutuyorum. Zararlı bi damla değil, üzülmeyin. Sadece uzun süreli ve devamlı kullanmak her ilaçta olduğu gibi onda da iyi değil . İçiniz rahat olsun☺️