Merhaba anneler , bebegım 4 aylık bugün aşılarımızı olduk ve doktor kontrolümüz vardı. Kontrol esnasında doktor vajinal yapısıklıgı olmuş dedi ve açtı o yapışıklıgı siz de haftada bir kontrol edin dedi. Basına gelen var mı bu durum ? kafama taktım da.