Kızım bu hafta hastaydı 7 aylık yüksek ateş şeklinde 5 6 gün sürdü ve enfeksiyon çıktı. Şuan iyiye gidiyor ama ben resmen tanıyamıyorum çocuğumu huyu o kadar değişti ki herşeye mzıldanıyor dokunsan ağlıyor herkesi yabancılamaya başladı. Sizde de böyle olan oldu mu anneler 🌸