skulturoglu Merhaba, linçlemeyin bir şey soracağım 😅 İlk annelik tecrübem, bebeğim tam 3 aylık oldu, agularımız biraz az. Gün içinde canı isterse bir iki kez, bu normal mi endişelenecek br şey var mıdır
churchil skulturoglu benim kızım da öyle yaptı sesi içine kaçmış gibi gözümün içine baktı baktı 1 2 kez agu dedi şimdi çığlık atıyo geceli gündüzlü. Durup durup aaağ diye bağırıyo 😂
princees skulturoglu yaa benim bebeğim de aynı durumda 3 ay bir haftalik 3 aya girmeden com yaoardi girduginden beri çok çok nadir
beyzzsenturkk_ skulturoglu 1 yasından bildiriyorum hiç susmuyor hatta telefonda konusurken benden önce yapısıyor konusmak icin gün icinde beynim çiziliyo resmen sesine o kadar cok konusuyo sabret gelecek o günler😂😂
princees skulturoglu bir yerde okumuştum bir dönem sesszilesiyorlarmis sonra bana dede anne kelimelerine geçiş yapıyorlarmış belki bizim bebislerde öyle olacak 😂❤️🥰