Oğlum pişik oluyor sürekli ne kullansam geçmiyo bi öneriniz var mı ?
Önceden bez değişimi de yaşadık ama şimdi sabit ıslak mendili bıraktık ondan oluyordur diye ağız mendilini ıslatıp onu kullanıyorum artık ama hala geçmiyo bepanthol ve recream kullandım fayda yok açık yara gibi oldu bikaç tane hiç kabuk da bağlamıyor kızarıklık da geçmiyor ne yapmalıyım ya