buketzm 17 günlük sanırım bizim de ufaktan başladı ama ben daha başlamadım damlaya olabildiğince gazını çıkarıyom olmazsa kundak yapıyorum masaj vs yapıyorum bakalım ne olacak çünkü oğlumda doğduğu günden sıkıntılar başlamıştı damla da çok kullandım her şeyi de 1 yaşına kadar gazını çıkarıyordum çocuğun damlaya alıştırmak istemiyorum