mihriblue ikiside tek isimli kullanildiginda güzel bazı isimler uymuyor ikili olarak semih bora da öyle olmuş tek ama sanki iki kişi gibi duruyor semih zaten Allahın isimlerinden işiten bilen güzel bir ismi var bora yi bilmiyorum ama bira ismi bana hep tuhaf gelmiştir tabiki herkesin kendi fikri tercihi saygı duyarım