kolonyalimendil Mamamız karton kutuda poşette acaba kullandığınız mamayı bozmayacak taşınabilirlik açısından cam olmayacak bir öneriniz var mı
alparslan1_ kolonyalimendil neden cam tercih etmediniz merak ettim. Çünkü ben teneke kutuda da sakladım tupperware e de koydum ama cam kavanoz gibi kokusuz saklayan olmadı tercih meselesi ama kokuyor diğerlerinde. Dışarı çıkarken de zor olmadı bana
Aleyunll kolonyalimendil valla ben a101 den 3′lü saklama kutusu almıştım onun küçük boyuna koyuyorum çokta memnunum miss
BARTUMOM kolonyalimendil e bebekten 3 bölmeli mama kabı almıştım ilk oğlumda simdide onu kullanıyorum ölçerek koyuyorum her bir bölmeye üstünde kapağı var o kısımdan döküyorum direk biberonuna https://ty.gl/ylyhpsngs5
kolonyalimendil serendipty mamamızın teneke kutulu olanı yok bebelac kullanıyoruz. Arkadaşımdan almıştım ama uzun zamandır kullanıyorum artık kullanmak istemiyorum 😂 yıkanmıyor içi paslanıyor çünkü daha önce iki tanesi paslandı
alparslan1_ kolonyalimendil anladım. Ben dışarı giderken kiyafetlerin arasına koyuyorum evde de erzak dolabına koyuyorum bir sorun yaşamadım ama anlıyorum sizi de