mahirbebek tesetturluyum ve emzirme ortusu ile emzirdim birkac kez disarda vs. Hatta tramvayda bile emzirmistim ayaktayken hemde 🤣🤣🤣 hamileyken bile yolda kenarda emziren anneleri gorup, çüş artik burda da emzirilmezki diyordum, emziriliyormus meger 🥹 inşaallah sadece bu kınadigimi yasarim 🤣🤣 neyse, emzirme ortusu ile emzireblirsiniz ozetle veya mescid,cami vs varsa yakininzda oraya gideblirsinz. Hic musaitlik yoksa da montunuzu hirkanizi vs atacaksiniz uzerinize artk 😐