yoncaburak Kızım hiç emeklemiyor yada dönmek istemiyor 8 aylık olucak düzeltilmiş 7 aylık aslında ayakta çok daha güzel duruyor kol kasları daha zayıf gibi ama sizce yürüme arkadaşı mi yürütec mi almayalım sanki emeklemeden yürücek gibi
yenianne01 yoncaburak kızımda yürüteç aldım sevmedi binmedi oğlumdada yürüme arkadaşı aldım erkek çoçuğuna önermiyorlar zaten
Aslicamm yoncaburak bana biraz erken geldi ben ayakta durmaya başladıktan sonra almıştım 10-11 aylık gibi
Ygzbebis Biz 7.aydan beri yürütrç kullanıyoruz evet sağlıklı değil ama emekleyen heryere peşimden gelen aktif bi çocuk olduğu için elim ayağım oldu fakat şuan ayakta durma denemeleri yapıyor 11aylık oldu şimdi yürüme arkadşı almak istiyorum
yoncaburak mom-1 ikisi masraflı olur diye birini alayım diyorum suan çalışmıyorum eşim tek çalısyor kiradayız vs vs
mom-1 yoncaburak bisey diyemem ben ikisini de kullandıgım icin ama yürüme arkadası daha mantıklı olabilir yürüteci ben almadım hediye geldi ben sadece yürüme arkadası aldım öneririm
hobby_catolog_hk yoncaburak yürüme arkadası. Yürüteç zararlı. Masaj yapın ayak altına vücuduna ellerine cok faydasını göreceksiniz düzenli hergün masaj yapın
AEgemm yoncaburak biz de prematüreyiz geçen ay nöroloji doktoru yürüteç kesinlikle önermiyorum kullanmayacağız dedi
yoncaburak AEgemm biz nöroloji doktoruna gitmedik hiç 35 haftalık 2 kılo doğduk ayakları güzel basıyor aslında ama elleri ve kolları zayıf hala doktor mekik falan çektir karın kasları da kuvvetlenir dedi hala desteksiz oturamıyor
AEgemm yoncaburak bir gidin isterseniz doktorunuza danışarak. Bizim de sadece ellerini çok kullanmıyordu yeni yeni kullanmaya başladı. Bizim bebeklerimiz erken doğduğu için hee zaman risk grubundalar
yoncaburak mom-1 8 aylık olucak ama düzeltilmiş yaşı 7 aylık prematüre doğdu 35 haftalık 1 ay geriden sayıyorlar