Şuan oturdum agliyorum kızlar gercekten neden böylee 3 bucuk aylik kizim normalde ani seslerden korkardi bu normal kabul ettim
Ama simdi herseyden korkuyor konusuyorum onunla surekli 10 sn.susayim soonra konusmaya devam edim bi irkiliyo.ana kucaginda yatiyor yanindaki masadan termometreyi aldim pilini degistirdim hemen ürktü dün gece cok kotuydu mamasi az kalmisti besigndr yatarken yedirim dedim uyuyordu birden oyle cok korktuku beni görunce aklim cikti.yanu her an herseyden korkuyor dün geceden beri.neden sizce.korkuyorum cocuga yanaşmaya resmen