Dört buçuk aylık kızım koltuğa yatırdım mama yapmaya gittim küt diye bir ses geldi baktım sırt üstü düşmüş 10 dakika kadar ağladı mama verdim sakinleşti şuan. Yengeme sordum hemşire kendiside iki saat uyutma bişey olmaz çok yüksekten düşmemiş dedi kusma vs olmadı ama takip edeceğim başına gelen var mı korkmalı miyim acaba