moommyyy
Bnde ilk doğduğunda cok ağlamasın diye emzik vermişliğim olmuştu sonradan kendisi emziği reddetti daha sonrasında denedim almak istemedi bnce emziğe alıştırmak istemiyorsan yol yakınken verme hiç emziksiz 4. Aydayız gayet iyi idare ediyoruz şimdi veriorum arada ağzında oyun yapıo, meme reddi içinde göğüs ucu silikonlar var onları dene belki daha ufak die memeyi almıyor olabilir onu da kullandım bir süre kapamıyordu cünkü sonradan zamanla büyüdükçe onu da bıraktık.