busraaucgann Merhabalar sevgili annelerim bebeğim 34 haftalık doğdu sol gözünde çapaklanma vardı rop muayenesinden sonra daha cok artış oldu ve iki gözünde oluşmaya başladı. Sağlık ocağında doktor genta göz damlası verdi aranızda kullanan var mı ?