Kızımın 2 gündür inatçı ateşi var 3 saate bir dönüşümlü ateş düşürücü veriyorum ateş dışında başka hiç bir rahatsızlığı yok ama ilacın etkisi geçip ateşi çıkmaya başlayınca bacağım ağrıyor diyo cok ağlıyor var mi yakın tarihte başına gelen kızım 2 yaşında bu arada