pitipiti Zamanında yengem kendi bebeğinin göğsünde biriken sütü sıkmıştı ordan hatırlayıp kendi doktorumuza sormuştum ben de yapılmalı mı ya da ovalanmalı mı diye. Kesinlikle sıkmayın ovalamayın, anneden bebeğe geçen hormonlardan kaynaklı, zamanla geçer öyle bir şey varsa demişti.