Merhaba, çocuğumu memeden kestim 25 aylık elbette kolay olmadı şuan 1 hafta oldu henüz unutmuş değil özellikle uyku zamanı çok zorlanıyoruz çünkü sadece ve sadece meme de uyuyan bir çocuktu tam 25 aydır :( haklı olarak nasıl uyuyacağıni bilemiyor.. hafta sonları çalıştığım için eşim bakıyor ve kucakta yürüyerek uyutuyor meme yoksa kucağa al diyor ama bende kocaman çocuğu kucakta gezdirerek uyutmaya alıştırmak istemiyorum, yanıma yatirip saçını sırtını kasiyarak uyutmaya alıştırmaya çalışıyorum, gece daha çabuk daliyor ama öğlen uykusuna geçmesi çok zor oluyor. Sormak istediğim şu ki zamanla kendi kendine ben saçını severek daha kisa bir sürede uyumayı öğrenecek mi? Bu bir süreç mi? Birde göğüste kalan sütum var beze gibi oldu ve çok acıyor artık yeni süt gelmiyor ama kalanlar oylece kaldı ne yapacağım? Memeden kesmiş tecrübeli anneler lütfen yardım istiyorum 🙏🙏💜