damlabahar ben kullandım canım benim bebeğim de reflüsü vardı yani çok fayda etmiyor faydasız da değil bebeğiniz gene de kusuyor çünkü hani bunu verince kusması kesilmiyor belki birazcık azalmış oluyor ama ilerki zamanlarda yaşına geldikçe zaten bu reflü gidecek rahatlayacaksınız inşallah kilo alımında sıkıntısı yoksa takılmayın Çünkü Benimkinin kilo alımı durmuştu reflü ile alakalıydı bu da inşallah şifa olur Bu arada bebeğim Alerjik bir bebekti benim onun etkisi de olmuş olabilir dediğim gibi bebeği doyurduktan sonra bir 10 dakika sonra ölçüsü var ölçüsüne göre veriyorsunuz tamamen bitmiyor azalıyor ama ilerledikçe yaşına geldikçe de tamamen bitiyor benim şu an bebeğim 11 aylık reflüsü bitti geçti kusması falan yok ama ondan önceki safhalarda sürekli kusan günde 3-4 kere Hep çamaşır makinesi çalıştırıyorlar Ama şu anlık iyi Üzülmeyin ilerki zamanlarda geçiyor