2 de et 1 de sebze pısırılıyor basınclı oldugu için hemen sıfıra vermeyın ben beklemek ıstemedıgım zaman heme soğuk suyun altına koyuyorum yaklasık bır dakıka sonra puf dıye kapak asagıya ınıyor sıfıra getırıp acıyorum dırek sıfıra getırırsenız ıcındekı basınctan dolayı fıskırır posırme suresı kısadır yalnız etı felan ben fısladıktan sonra orta dereceye getırıyorum 10 7 dakıkada yumus yumus oluyor