Tugbasel_ Kızlar bebeğim de 2 gundur öksürük ve burun akintisi var bogazı dolu oksurunce anlaşilıyo bugun ishalde basladi randevu aldık ama pazartesi gunu o zmna kadar evde neler yapabilirim
strongmother6 Tugbasel_ pazartesi çok uzun ilerleyebilit daha fazla gecikmeden yarın gidebileceğiniz bi hastaneye gidin veya acilden girin 🙌🏻❤️
Htcypc Tugbasel_ benim bebeğimde 7 aylik bende danıştım ama sabahinda hemen doktora gittim. Bronsit baslangici dedi 😪
Daghan12 Tugbasel_ bende bugn öksrk burun akıntısı şikaytyle götrdm kzıımı 18. Ay aşıları yapıldı hem, soguk algınlıgı ve bitkisel öksrk şrubu verdi öksrkten uyuyamıyordu çünkü
seribana Tugbasel_ pazartesiye bekleme direk acile götür bizde de aynı oldu biraz daha gecikseydik bornsite cevirebilirmis ciğerleri balgam dolmuştu hava makinası ve antibiyotik vermişlerdi 10 günde geçti ve şimdi tekrar başladı hava veriyorum
Tugbasel_ seribana acile gittik ama iburamin calpol verip gonderdiler dogru duzgun ilgilenmediler bile insallah hic biseyi yoktur gercekten