Tugce064 3 aylık oğlum bir haftadır penisinin değdiği kısımda krem akıntı var daha önce bu durumu yaşayan anneler varsa bilgi verebilir misiniz çok tedirginim
Deletedmom322 Tugce064 akıntı değilde pipisinde tam deliğin önünde peynirimsi bişey vardı, sünnet olurken sordum. Doktor zaten temizledi onları, önemli bişey olmadığını erkek bebeklerde olduğunu söyledi. Ben 1 kere görmüştüm zaten sonra bi daha olmadı
Mucizebebek Tugce064 canım eğer çişini yaparken ağlıyosa yada çişini yapamıyorsa sünnet olması gerek eremik olmuştur tıp dilinde deri iltihabı. Doktora göster bence ihmal etme
Tugce064 Mucizebebek çiş yaparken ağlamıyo doktora götürdüğümde de idrar tahlili temiz enfeksiyon da görülmedi demişti geçen cuma ama şimdi kızarıklık var sünnet olmadığı için olabilir mi ?
Deletedmom322 Tugce064 sürekli oluyosa doktoruna bi sorun. Benim bebeğimde 1 kere olmuştu, daha sonra sünnet olurken doktor temizlemişti. Başka da olmadı.
Mucizebebek Tugce064 yani olabilir canım görmeden bişey diyemem babam sağlıkçı sünnet de yapıyo ordan biliyorum. Başka bi doktora görünün
Lothbrok Mayasır deniyor ona sünnet olurken temizliyorlar. Bizde de vardı doktor çok önemli değil ama enfeksiyona sebep olabilir sünnet ettirin dedi sünnet ettirdik biz de
Lothbrok Tugce064 evet doktor dedikten sonra hemen yaptırdık 2 buçuk aylıkken, bugün 5.günümüz çok şükür iyileşti sayılır 🧿
Tugce064 Bize de şimdi sünnet dediler haftaya yaptırıyoruz inşallah bi daha yaşamayız çok saolun tekrardan 🙏🏻