Arkadaşlar 4 marka arasinda kararsiz kaldik.
1- vestel flora doga modeli cok oneriliyor ve fiyati uygun diye.
2-Mitsubishi zaten klima konusunda iyiler ve elektrik tuketimi az diye.
3-Samsung wind free yani ruzgar carpmasi yapmiyor malum kizim kucuk hadta olmasini istemem ve elektrik tuketimi az ve ayni odada uyusaniz dahi agri sizi yapmiyor dediler diye.
4- Baymak sogutma konusunda cok iyi faturayi da az etkiler dediler diye.
Aranizda mutlaka kullananlar vardir. Gercek kullanici tavsiyesi onemli bu sebepten bizim icin. Neden tavsiye edersiniz ya da neden almamaliyiz yazarsaniz cok sevinirim. Hem yaz gelmeden almak isteyen herkes icin fikir olur ☺️ bu arada biz Siirt’te oturuyoruz gece bile 30 derece yani ona gore 24 bin btu bakiyoruz fiyatlari ona gore mutlaka goz onunde bulundurmak zorundayiz.