Ben buzdolabı posetıne bastırarak kare seklı verıp bıcagın ters tarafıyla porsıyonlamıstım yemege katıcahım zamanda cıt dıye kırıp temcereye alıyordum zaten ınce olunca dırek cozuluyor kasıkla ezıp parcalıyordum uzerıne ıstedıgım malzemeyı eklıyordum bana oyle daha ğratık geldı dıger turlusu cok uğraştırıcı