Anneler, 8 aylık kızım var. 2 gündür boğaz yanması, hapşırık, burun ve göz akıntısı yaşıyorum. İlk gece acile gittim serum yaptılar ama emzirdiğim için sadece o çok bilinen ağrı kesiciyi yaptılar, başka bi ilaç koyamam dedi acil doktoru. Şimdi kızımın çocuk doktoruna sordum; büyüdü artık ilaç kullanabilirsiniz dedi. Arada kaldım ama. Maskeyle dolaşıyorum, hijyene çok dikkat ediyorum ama geldi beni buldu hastalık ve kızıma da geçer diye çok korkuyorum. Siz yavrularınız küçükken ilaç kullandınız mı nezle-grip için?