İlk başlarda bu duruma üzülürken şu an sanırım bir şeyleri farkettim.Sürekli emzirme+mama veriyordum.Fakat şu an mama vermemiz azaldı.
Bestlak,rezene çayı,tahin helvası,dut ve en önemlisi su tüketiyorum.Ve yeni solgara başladım keşke en baştan beri kullansaydım diyorum ve bana iyi geldi.Kilo aldırdığı söyleniyor fakat ben sağlıklı besleniyorum.
Bunca şey yapıyorum sadece beklentim anne sütünden yettiği kadar faydalanması.
Olmazsa takviye veriyorum.Kendime soruyorum sen elinden geleni yaptın mı? Gerisi Allaha kalmış
Çok düşünmeyip sık emzirmek gerekiyor.Şifa olsun bebeklerimize🌸