Kızlar selam oğlum 10 aylık şuan pzt günü bir anda fışkırır biçimde kusmaya başladı aldım doktora götürdüm idrar yolu enfeksiyonu yada virüs dedi sıvı kaybetmiş serum takalım dedi çocuğumun heryerini deldiler damar yolu açamadılar idrar da alamadılar öyle geri geldik kusması yok sadece o gün oldu ertesi gün ishal gibiydi o da çok sürmedi ateşi falan yok ama hiç birşey yemiyor ya normalde iştahlı bir bebekti şimdi ağzını kitliyor resmen hiç hali yok çocuğun bidaha mı götürsem napsam bilmiyorum ama bişeyi de yok sadece halsiz ve yemek yemiyor napıcam şaşırdım 🥲