Kızlar bebeğim doğduğu günden beri ağlayınca şarıl şarıl gözyaşları akıyor normalde yenidoğan bebeklerin belli bir süreye kadar gözyaşları akmaz ama bebeğiminki bildiğin hazırda bekliyor şuan 4 aylık dudak bükmesiyle gözyaşlarının pıt pıt düşmesi bir oluyor normal mi bu gözyaşları yoksa bir sorunun habercisi mi