Artık tamamen bıraktı ne gece ne gündüz asla iciremiyorum.hayir illede içsin diyen biri değilim ama çok zor oluyo bu şekilde.cogu zaman kahvaltıyı az yapiyo uykuya gecmeden çorba içiyor.uyaninca sebze yemeği,ara öğün ve akşam yemeği son öğün olarak 8 de yiyor.valla birgunde neler yapabilirim die düşünmekten gına geldi keşke mama içse bir öğün mama ile geçiştirirdik.