Merhaba 28+5 haftalıkken bebeklerim dünyaya geldi 1ay 21 gündür küvezdeler. Belirlirli aralıklarla göz doktoru kontrole giriyordu. Bugün hastaneden arandım -çocuklarınız göz muayenesi oldu çocuk doktorunuz yarın sizinle görüşmek istiyor hastaneye gelir misiniz dendi. Kötü bişey yoktur inşallah dediğimde ise yok bilgi verecek dedi ama içime bir tedirginlik düştü. Bu durumu yaşayan ya da tahmini olan var mı?