Naimeulger06 Merhaba kızlar 3 gün önce sezeryan oldum ama büyük tuvaletime çıkamıyorum ne yapsam olmadı sizce daha erkenmi normalmi bukadar gün sayısı benmi stres yapıyorum
Sblsrgnsn Naimeulger06 ben yaklasik 1 hafta sonra yapabilmistim gaz yapicak seyler kati gidalar yeme bikac gun bol bol su ic suan daha yenisin normal 1 hafta gectikten sonra daha rahat yapabilirsin sivi tukettigin surece de kabizligin gecer bide kayisi suyu uzum hosafi lifli seyler yemeye calis
HaticeeAli Naimeulger06 ben bir hafta çıkamamıştım kompostolar zeytın yagı ne yaptıysam olmuyodu kırk dk dan fzla kldıgımı bılıyorum tuvalette. Dıkıslerım ptlıcak dıye kortum ama yapacak bısey yoktu en son rahatladım cıktım bır aya anca duzene gırdı bagırsaklarım
Farukunmuhendisannesi Doktorum bana bi şurup vermişti ben hiç sıkıntı çekmedim. Dilerseniz bakayım ilacın adına. Doktorunuza sorup kullanırsınız
Kereminannesiii Naimeulger06 ilk haftalarda hiç sorun yaşamamıştım 1 Aydan sonra başladı 4. Ayımız hala devam ediyor
Ayse2019 Naimeulger06 Ben doktoruma sorup probiyotik kullanmıştım. Ben de gaz sancısı olmadı ama tuvalet durumu biraz sancılı oldu. O da normal bence. Ama probiyotik etkiliydi. İlk 10 gün devamlı kullandım.
kbrmtn22 Bende normal doğumdan sonra kabız olmuştum tek çözüm kesinlikle lavman su gibi ilaç nette uygulama şeklini gösteriyor zaten bunu yap saniye sürmüyor etkisini gösteriyor
DenizSahra Naimeulger06 Bol bol kayısılı meyve suyu ve su tüketin ben 2. Günümde yapmıştım ama sürekli birşeyler içiyordum
Bereninannesi_ Naimeulger06 sanırım 10 günlükken falan çıkmıştım ve çok zordu allah kolaylık versin sabahları kalkınca bi kaşık zeytinyağı iç bol bol sıvı tüket ve komposto iç yoksa çok zorlanırsın
Livask Naimeulger06 elinizde hep bir şişe su olsun sürekli için ve kuru kayısı yiyin doğumlar dan sonra kabızlık oluyor genelde geçecek merak etmeyin