Çocuğum 36 günlük ve bogazinda balgam var ilerlemesinden korkuyorum serum fizyolojik ile yan yatırıp açip daha sonra sırtına vuruyorum ama ağzından çok az çıkıyor tamamı çıkmıyor. Kusmuyor ağzına geleni geri yutuyor. bunun için çözüm yolu bilen varsa yardım etsin 😭