nuroner kıyamammmm 🥹 reflü o aylarda çok daha fazla oluyor ben başında nöbet tutuyordum kusar da görmem diye Allah korusun yan yatırın , beslendikten hemen sonra yatırmayın reflü yatağı kullanın hatta onun bile altını destekle biraz yükseltebilirsiniz baş kısmını , öksürük oluyor mu bilmiyorum ama bizde oluyordu hava nemlendiricisi aldıktan sonra azaldı o da sürekli ötüyor gibiydi bebeğim Dr ilaç vermedi bunlara dikkat edin ve gazını çok iyi çıkarmış olun en önemlisi bu bence