Tospikcemil Tombikdonerartikcokpahali benim kızıma LC Waikiki den Spidermanli orjinal Marvel ev ayakkabısı almış babannesiler 23-24 no yazıyor 270 TL etiketi .70 TL vereyim kızım 26 giyiyor giyemedi sıfır
_tosbiginannesi_ Tombikdonerartikcokpahali 21-22 numara ama 23 giyen oğluma rahatlıkla sığıyor bize hediye geldi ama oğlum 1 defa denedi hiç sevmedi ☺️
teachermom07 Tospikcemil cinsiyeti kız olması dışında sorun yok 😀 Yani bende pembe kıza mavi erkeğe kafasında değilim ama şimdiki kız bebeler spidar man mi giyiyor ? Oğlum olduğu için bilmiyorum 😄
Tombikdonerartikcokpahali Tospikcemil fotoğraf atar misiniz açıkçası Marvel kahramanlarını da pek sevmiyor korkuyor oyuncağını görünce 🤣🤣🤣🤣
Dmt-01 teachermom07 Ay şimdiki kızlar kepçeyle bile oynuyor:)Benim kızım kepçeyle oynuyor mesela.Dün iş çıkışı oyunçakçıya götürdüm baktım örümcek adama filan bakıyor napacan onu dedim vazgeçirdim yani
_tosbiginannesi_ Tombikdonerartikcokpahali birinin işine yarasın en azından diye fiyatını uygun tuttum sonuçta kargo da ödüyor alan kişi 🥹 Umarım istediğiniz gibi bişey bulabilirsiniz🌹
Prensesannesii44 Tombikdonerartikcokpahali canım sana özelden bir site var ataym bak çok uygun ve güzel
Tombikdonerartikcokpahali Tospikcemil doğrudur her çocuk farklı benim kiz da köpek balığısını sever 🤣🤣🤣 pek de sevilecek bir hayvan değil ama işte